3 Şubat 2011 Perşembe

Özlüyorum şimdi.

Her şey başlayıp, bitiyor bu dünyada..
Sevmediğimiz şeylerin de bir sonu oluyor, sevdiğimiz şeylerinde de..
Olmasa iyi ya, oluyor işte.
Seni alıp götüren bir şarkı,
Beklemediğin bir anda bitiveriyor söz gelimi.
Sevmediğin kimseler kaybolup gidiyor bir gün kalabalıkların arasında..
Biraz geçmişe bakıyorum. Seninle 1,5 sene..
Sana hep küçük şeylerden söz açıp dururdum, sevincimi paylaşırdım , gülerdim , ağlardım.
Bi defterim var. Bunu sana hiç söylemedim, evet şimdi öğreniyorsun.
O defterin her sayfası sana ait, her yerinde sen varsın.
Kimi sayfalarına resimler çizmişim sana, bir kalp , 2 çöp adam <3 :)
Bir sayfada da pembe kelebek var.
Kelebekte ne ? deme sakın. Beni hatırladığında başının üzerinde en güzel gezintilerini yapacaktı ve sen beni düşünüp belki gülümseyecektin..
Kimi sayfalarda şarkı sözleri yazmışım senin için,
Kimi sayfalarda komik şeyler, kimi sayfada seninle konuştuklarımız..
Kimi sayfada ise, ilk " birtanem " değişin ve ilk " seni seviyorum " un..
Güzelmiş ya. Özlüyorum şimdi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder