10 Şubat 2011 Perşembe

Ben seni sevdim mi? Sevdim evet. Kime ne bundan?

Ben seni sevdim mi? Sevdim, evet.
Hayalini kurmayı sevdim.
Şarkıları seni düşünerek söylemeyi sevdim.
Şiirlerle adını süslemeyi sevdim, inkar etmiyorum.
Bir düş gibi geleceğin günü bekledim,
Anlasana seni özlemeyi , seni düşlemeyi, sensizliği yaşamayı, sensiz  zamanlarda seninle olmayı,
Ve seni beklemeyi sevdim ben.
Ben seni sevdim mi? Sevdim evet. Kime ne bundan?
İmkansız bi düş olsada gelişin,
Yinede beklemeyi sevdim.
Adını ezberimde tutar gibi diri tuttum, hiç olmadığın hayatımda..
Ben seni sevdim mi? Sevdim.
Hiç istemedim adını unutmayı..
Sesini hep sıcak tutmaya çalıştım minicik yüreğimde.
Yüzünü, gülüşünü, bakışını bir resim gibi saklı tuttum gözlerimde.
Çok kez ağladım uykusuz gecelerde seni kaybetmek korkusuyla..
Seni sevmeyi sevdim,
İmkansızlığı, korkuyu, kaybetmeyi. Ve beklemeyi sevdim..
Bir lunapark sevincindeki çocuk gibi bekledim seni.
Bir elimde elma şekeri, öbür elimde kırmızı uçan balonla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder