25 Aralık 2010 Cumartesi

Kamyon arkası yazılara taktım kafayı. Oynatıyorum , doktorum nerede ?

Kamyon arkası yazıları yazanların her ne sebeple yazdıklarını da bir türlü anlamıyorum. Zaten bu yazılar dikkat dağıtmakta ve trafik için büyük tehlike yaratmakta.Bu yazıların insanların dikkatlerini dağıtması yüzünden her yıl onlarca ölümlü ve maddi hasarlı kaza olmaktadır.
Hangi amaçla yazıyorsun o yazıyı dostum ?

Örnek mi istiyorsunuz , alın size bir sürü örnek.
''Tek rakibim Türk Hava Yolları'' arkadaşta ki düşüncenin harikalığına bakın, uçakla füze ile yarışırım ben diyor. Ben trafik polisi olsam ve o yazıyı görsem, direk en ağır para cezasını yazarım bu arkadaşa.

Başka bir örnek ;
''Kamyonum çeker on ton, gönlüm çeker Paris Hilton'' Bana ne kardeşim sen hovardalık yapmaya çok hevesliysen, e-mailinden ulaş, o muhterem hanıma, arabana niye yazıyorsun.

Türk insanının yaratıcılığı bu konuda sınır tanımıyor.

Maganda bu millet. Adamdaki kibarlığa bakın kamyonunun arkasına " Lütfen sürücü hatalarımı yüzyüze görüşelim ." yazmış. Sövelim mi , sayalım mı.

Her ne kadar sevmesemde bu yazıları bazı doğru sözlerde var aralarında işte biri daha.
''Hızdan zevk alan hastaneden sevk alır.'' Daha öncede dedim ya bu konuda belkide dünyada bir numarayız bir numara..
Bazen de evlenenler yazıyor plakalara ''Ön tarafa evlendik arka tarafa mutluyuz''
Bir taneside ''yandık'' yazmış, yandınız ki hem de ne yanma .
Sünnet arabalarındada oluyor en çok''ucundan accık'' yazıyorlar, bir taneside ''Baltayla gel sünnetçi amca :D:D ''yazmış. Ne diyelim işte bunlar bizim insanlarımız...

Örnekler o kadar çok ki hangi birini yazsam.
''Aşkın bana hız verir, yağmur çamur vız gelir'' Yani ölümüne sevmiş bu adam demek ki...
''Karayollarında değil, beyaz kollarında ölmek isterim.'' bu biraz daha akla mantığa uygun gibi, karayollarında ölmek istemediğine göre hız yapmamaya kararlı bir adam var demektir karşımızda.
''Hatalıysam hata yaz 3280'e gönder.'' Safın biride yazıp gönderiyormuş falan . :D:D

''Finali de şöyle yapalım.''Rahmetli de sollardı'' Siz siz olun rahmetli gibi olmayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder